Επικοινωνία: 2106721431

Υψηλάντου 36, Νέο Ψυχικό 15451, Αθήνα   Δείτε τον χάρτη

Οδηγίες για το σάκχαρο στην εγκυμοσύνη


                         ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΚΧΑΡΟ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

 

ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ

2 φλιτζάνια γάλα ή γιαούρτι κατσικίσια χαμηλών λιπαρών(2%)

2-3 μερίδες δημητριακών χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη όπως 2 κουταλιές της σούπας Quaker, μια φέτα ψωμί πολύσπορο, μια πατάτα ψητή ή βραστή με τη φλούδα(100γρ. ωμή)

6 μερίδες λαχανικών(όχι αλεσμένα, όχι υψηλού γλυκαιμικού δείκτη) όπως 3 φλιτζάνια μπρόκολο

2-3 φρούτα με τη φλούδα όχι υψηλού γλυκαιμικού δείκτη, όπως ένα μήλο, ένα αχλάδι

6-7 μερίδες κρέας άπαχο όπως 180γρ. κοτόπουλο βραστό

7-8 κουταλάκια του γλυκού λάδι

5-10 καρύδια

 

 

ΣΥΣΤΗΝΟΝΤΑΙ

  • Πολλά και μικρά γεύματα ή σνακ που να αποτελούνται από καλές πηγές υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λιπών.  Παράδειγμα είναι ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών+ βρώμη+ καρύδια
  • Ισορροπημένο διαιτολόγιο όχι δηλαδή μόνο κρέας
  • Οι πρωτεΐνες να μην είναι πλούσιες σε κορεσμένα λιπαρά (πχ χοιρινό λουκάνικο).Αν όμως καταναλωθεί,  να συνδυάζεται με τροφές που καίνε το λίπος όπως το μπρόκολο.  Συνολικά να μην ξεπερνούν το 20% της ημερήσιας διατροφής. 
  • Οι υδατάνθρακες να είναι χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και πλούσιοι σε φυτικές ίνες όπως τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα ωμά λαχανικά, φρούτα με τη φλούδα και όσπρια. Συνιστώνται ολόκληρα τα φρούτα και όχι ο χυμός. Το ίδιο ισχύει και για τα λαχανικά, δηλαδή να αποφεύγονται οι σούπες. Να μην καλύπτουν πάνω από το 45% των τροφών της ημέρας.
  • Τα λιπαρά να είναι κυρίως μονοακόρεστα και πολυακόρεστα όπως το ελαιόλαδο, τα καρύδια, το λινέλαιο.  Το ποσοστό τους πρέπει να είναι γύρω στο 30-35% των συνολικών θερμίδων.
  • Ψάρι μια φορά την εβδομάδα
  • Ένα αυγό την εβδομάδα